Social research applied to English language teaching in Colombian contexts : theory and methods / Wilder Escobar (comp.)

Colaborador(es): Escobar Alméciga, Wilder Yesid [compiler.]
Tipo de material: TextoTextoEditor: Bogotá, Colombia : Editorial Universidad El Bosque, [2013]Descripción: 1 online resource. : illustrationsTipo de contenido: text Tipo de medio: computer Tipo de portador: online resourceISBN: 9789587390292; 9587390296Tema(s): English language -- Study and teaching -- Spanish speakers | English language -- Study and teaching -- Colombia | Second language acquisition -- Social aspects -- ColombiaGénero/Forma: Electronic books.Formatos físicos adicionales: Print version:: Social research applied to English language teaching in Colombian contexts.Clasificación CDD: 428.2461 Clasificación LoC:PE1128.A2 ebookRecursos en línea: Digitalia Hispánica Resumen: "Within the diverse Colombian context, the issues concerning the teaching of English as a foreign language (EFL) call for theories and methodologies entering into the sociopolitical realms of influence which shape the dynamics of the language-acquisition process. As such [this book] takes into consideration a comprehensive analysis of five social phenomena, interpreting their impact, and prompting reflection on alternative strategies for development and growth within the EFL social environment ..."--Publisher's description.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Recurso Electrónico Recurso Electrónico Biblioteca Digital UIN DEH Disponible DIGBOSQUE0007

"A socio-cognitive approach to English language learning."

Includes bibliographical references.

"Within the diverse Colombian context, the issues concerning the teaching of English as a foreign language (EFL) call for theories and methodologies entering into the sociopolitical realms of influence which shape the dynamics of the language-acquisition process. As such [this book] takes into consideration a comprehensive analysis of five social phenomena, interpreting their impact, and prompting reflection on alternative strategies for development and growth within the EFL social environment ..."--Publisher's description.

Online resource; title from PDF title page (Digitalia, viewed November 9, 2020)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

CONTACTO


NOSOTROS


SITIOS DE INTERES

coordinacion.biblioteca.biblioteca@unienlinea.mx Misión, Visión y Objetivos Bases de datos
Directorio Bibliotecas Digitales y Repositorios
Normatividad Revistas y artículos
Convenios interbibliotecarios
Boletines



Hecho en México. Universidad Insurgentes (UIN). Todos los derechos reservados 2024. Esta página y sus contenidos pueden ser reproducidos con fines no lucrativos, siempre y cuando no se mutile, se cite la fuente completa y su dirección electrónicas. De otra forma requiere permiso previo por escrito de la institución




2024 Copyright Universidad Insurgentes | www.bibliouin.com.mx