000 01736nam a2200421Ii 4500
001 DIGUNIMAG0120
003 NyNyDIG
008 230306s2020 ck a ob 000 j spa d
006 m o d
007 cr |||||||||||
035 _a(OCoLC)1372194978
040 _aDGITA
_beng
_erda
_epn
_cDGITA
020 _a9789587465143
_qePub
020 _a9789587465136
_qpdf
020 _z9789587465129
_qimpreso
050 1 4 _aPQ8180.412.U80 ebook
100 1 _aBustamante Meza, Lucía Yesenia,
_eauthor.
245 1 0 _aCuentos sobre STEAM para programar /
_cLucía Yesenia Bustamante Meza, Julieth del Carmen Salcedo Ospino, Silvia Andrea Torres Oliveros.
250 _aPrimera edición.
264 1 _aSanta Marta D.T.C.H. :
_bEditorial Unimagdalena,
_c2020.
300 _a1 online resource :
_billustrations.
336 _atext
_btxt
_2rdacontent
337 _acomputer
_bc
_2rdamedia
338 _aonline resource
_bcr
_2rdacarrier
347 _atext file
_2rdaft
347 _bEPUB
504 _aIncludes bibliographical references.
588 0 _aOnline resource; title from ePub title page (Digitalia, viewed March 6, 2023)
655 7 _aShort stories.
_2lcgft
700 1 _aSalcedo Ospino, Julieth del Carmen,
_eauthor.
700 1 _aTorres Oliveros, Silvia Andrea,
_eauthor.
776 0 8 _iPrint version:
_aBustamante Meza, Lucía Yesenia.
_tCuentos sobre STEAM para programar.
_bPrimera edición.
_dSanta Marta D.T.C.H. : Editorial Unimagdalena, 2020
_z9789587465129
791 2 _aDigitalia (Firm),
_edistributor.
793 0 _gDigitalia eBook Collection:
_aEdiciones Unimagdalena
856 4 0 _3Digitalia Hispánica
_uhttps://www.digitaliapublishing.com/a/118741/
910 _aPremium collection: 2023
942 _cRAA
999 _c152870
_d152870