000 01705nam a2200433 i 4500
001 DIGDYK1839
003 NyNyDIG
006 m o d
007 cr |||||||||||
008 210421s2020 sp ob 000 0 spa d
035 _a(OCoLC)1198892601
040 _aDGITA
_beng
_erda
_epn
_cDGITA
020 _a9788413770536
_qeBook
_qpdf
020 _z9788413249742
050 1 4 _aLB189 ebook
245 0 0 _aPerspectivas actuales de la condición humana y la acción educativa /
_cConcepción Naval, Antonio Bernal, Gonzalo Jover, Juan Luis Fuentes (coordinadores).
264 1 _aMadrid :
_bDykinson,
_c[2020]
300 _a1 online resource.
336 _atext
_btxt
_2rdacontent
337 _acomputer
_bc
_2rdamedia
338 _aonline resource
_bcr
_2rdacarrier
347 _atext file
_2rdaft
347 _bPDF
504 _aIncludes bibliographical references.
588 0 _aOnline resource; title from PDF title page (Digitalia, viewed April 21, 2021)
650 0 _aEducational sociology.
650 0 _aEducation
_xPhilosophy.
655 0 _aElectronic books.
700 1 _aNaval Durán, Concepción,
_eeditor.
700 1 _aBernal Guerrero, Antonio,
_eeditor.
700 1 _aJover Olmeda, Gonzalo,
_eeditor.
700 1 _aFuentes de la Corte, Juan Luis,
_eeditor.
791 2 _aDigitalia (Firm),
_edistributor.
793 0 _gDigitalia eBook Collection:
_aDykinson Editorial
776 0 8 _iPrint version:
_tPerspectivas actuales de la condición humana y la acción educativa.
_dMadrid : Dykinson, [2020]
_z9788413249742
_w(OCoLC)1201190457
856 4 0 _3Digitalia Hispánica
_uhttpss://www.digitaliapublishing.com/a/76671/
910 _aPremium collection: 2021
942 _cRAA
999 _c209281
_d209281